Osaaminen

Monikanavainen asiakaspalvelu

Asiakaspalvelun ydin on asiakkaan kohtaaminen oikeaan aikaan ja oikeassa kanavassa. Hyvä asiakaskokemus näkyy tunteen lisäksi myös liiketoiminnan kasvuna. Tarjoamme asiakaspalvelua monikanavaisesti huomioiden nykyaikaiset tarpeet ja vaatimukset yhdistäen ihmiset ja teknologian. 

Tutustu asiakaspalvelureferensseihin: Kauppahalli24, Huutokaupat.com ja Finlayson.

Käyttäjäläheinen Service Desk

Service Desk tarjoaa osaavaa apua kaikkiin ICT-tukitarpeisiin. Palvelu kattaa kaikki kanavat 24 tuntia vuorokaudessa. Laadukkaan Service Desk -palvelun avulla ongelmat ratkaistaan kerralla kuntoon. Olemme ISO 27001 -sertifioitu kumppani.

Service Desk asiakkaitamme ovat esimerkiksi Evondos ja Solteq.

Asiantuntija IT-ratkaisut

Asiantuntijamme suunnittelevat, toteuttavat ja ylläpitävät kaikki yrityksesi tarvitsemat IT-palvelut.

Lue lisää asiantuntijuudesta korkean käytettävyyden IT-ratkaisuissa. IT-ratkaisujamme käyttävät Tamhockey ja Fastroi.

Luotettavat finanssi-, perintä- ja vakuutuspalvelut

Tarjoamme luotettavia ratkaisuja sekä vakuutus- ja rahoitustarpeeseen että perintäpalveluihin. Yrittäjälle tarjoamme Yrityslaina247 sekä Perintä247 -palvelut.

Tavoitteena lisämyynti?

Meillä on vahva osaaminen asianmukaisesta kuluttajille kohdistetusta myyntityöstä eri kanavissa. Myyntityö voi tapahtua chat- tai puhelinpalveluna. Meidän vahvuutemme on asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen. Mistä löytyvät asiakkaan kohtaamispisteet? Mikä hyödyttäisi loppuasiakasta kyseisessä kohtaamisessa?

Haluamme solmia pitkäaikaisia kumppanuuksia myös silloin, kun on kyse telemarkkinoinnista. 
Tutustu asiakkaidemme kokemuksiin: AIG ja Sievitalo.